شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

tabrizchap

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو اولین و مهترین قدم گرافیکی برای یک کسب و کار موفق می باشد و طراحی لوگو حرفه ای میتواند نقش بسیار مهمی را در ثبت شدن نماد شرکت یا کسب و کارتان در ذهن مخاطب ایفا کند .

نیاز اولیه هر کسب و کار و تجارت برای موفقیت، یافتن جایگاهی درخور در ذهن مخاطبان خود اعم از مشتریان و شرکای تجاری است، چرا که صاحبان سرمایه و ارباب رجوع فعالیت های با ریسک بالا رادر مناسبات اقتصادی نپذیرفته و محتاطانه عمل می کنند. در نتیجه بطور کلی کامیابی درفعالیت های مالی در گرو جلب اعتماد مخاطب و جلب اعتماد مخاطب مشروط بر معرفی صحیح توانایی های خود و تبلیغات بجا است. با توجه به محدودیت زمان و مشغله های دنیای مدرن و همچنین کثرت رغبا صاحبان کسب و کار فرصت اندکی محدود به یک جمله(شعارتجاری یا اسلوگان) و یک شکل و رنگ خاص(لوگو) برای معرفی خود به سایرین دارند. لذا طراحی لوگو و آرمی منحصر به فرد را می توان عنصری لازم و نه کافی برای رونق کسب و کار دانست.

سررسید در تبریز


سررسید اختصاصی و سالنامه همان دفترچه یادداشت روزانه است، با این تفاوت که هر صفحه آن دارای تاریخ است؛ البته امروزه بر اساس کاربردهای زیاد در مشاغل، انواع مختلف سررسید به بازار آمده‌اند که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم. همچنین به خاطر کاربردی بودن و همچنین عمر طولانی ( یک سال ) می‌تواند به‌عنوان یک محصول تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سررسیدهای اخصاصی تبریز چاپ را می‌توان برحسب اطلاعات صفحات داخلی، جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، اندازه چاپ و نوع صحافی دسته‌ بندی کرد.

از لحاظ محتوایی سالنامه و سررسید دارای 3 بخش می‌باشند. می‌تواند شامل تصاویری از نوروز و یا تبلیغات و… باشد و همچنین صفحه‌ای به نام دارنده سالنامه هست.
صفحات داخلی سررسید که درواقع برای یادداشت روزانه استفاده می‌شود و دارای تاریخ است. درواقع خود این صفحات داخلی به 4 مدل تقسیم ‌بندی می‌شوند که در ادامه توضیحاتی در این مورد خواهیم داد .
بخش پایانی سالنامه معمولاً شامل صفحاتی است که در آن می‌توان اطلاعات مهم و یا برگه‌هایی برای یادداشت تلفن و یا برای مشاهده تلفن‌های ضروری مانند آتش‌ نشانی و اورژانس را یافت .
سررسیدها در انواع مختلف بر اساس تاریخ بندی می‌باشند. سررسید بر اساس تاریخ ثبت‌شده در هر صفحه از سررسید می‌توان 4 مدل مختلف سررسید را معرفی نمود:

سررسید روزانه :

درواقع هر صفحه در این نوع از سررسید تبریز چاپ نماینده یک روز از سال است و در هر صفحه تاریخ یک روز ثبت‌شده است .

سررسید روزشمار:

درواقع این مدل مانند مدل قبلی است فقط روزهای پنجشنبه و جمعه به ‌جای اینکه در 2 صفحه متفاوت چاپ شوند، در یک صفحه چاپ ‌شده‌اند. این نوع از سررسید مناسب اکثر مشاغل است زیرا اکثراً در روز جمعه تعطیل می‌باشند و نیازی به یادداشت ‌برداری در روز جمعه ندارند .

سررسید دو روزشمار:

در هر صفحه این نوع سررسید، 2 روز هفته ثبت‌شده است و برای مشاغلی که یادداشت ‌برداری کمی در روز دارند مناسب است .

سررسید هفتگی:

در هر دو صفحه این سررسید هفت روز هفته گنجانده‌ شده و برای یادداشت‌ برداری‌های کوتاه مناسب است .

هدایای تبلیغاتی در تبریز

هدایای تبلیغاتی در واقع یک روش نوین تبلیغاتی برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هدایای تبلیغاتی را می توان یادگاری های کاربردی در نظر گرفت که نام ، نشان و آرم تجاری شما وهمچنین محصولات و خدمات شما را به گونه ای موثر در ذهن مشتریان حک می کند و یا به عبارتی دیگر هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه می باشد که میتواند اثر زیادی در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتی و به کارگیری خلاقانه در انتخاب یا طراحی هدایا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا بسیاری از مشتریان از هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند ارائه هدایایی خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغات کننده در مشتری می شود.
مشتریان اکثرا آگهی های چاپی و الکترونیکی را نگه نمیدارند یا ازخاطر میبرند ولی با ارائه یک هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و ... باشد) که اطلاعات تماس شما روی آن درج شده میتوانید ارتباطی نزدیک و مستقیم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نمایید.. طبق پژوهش های مستمری که در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام شده است در روابط هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان ، یافته ها حاکی از این است که شرکت هایی که به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی می دهند در مقایسه با شرکت هایی که هدیه نمی دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدایا گیرندگان را دارند.

1